Bitch

Jag är inte rent generellt en bitch, men jag kan om jag vill. Hela vägen in till stan satt jag och hatade min värdelöse chaufför och roade mig med att hitta på bitchiga förolämpningar.

”Har du lånat den här bilen? Jag menar, den har ju inga synliga plåtskador och det borde den haft om det var din.”

”Är duschen trasig i din lägenhet?”

”Det här är ett sånt bolag man får jobb på när alla andra säger nej, eller hur?”

Och några andra, som nog kan rubriceras som hets mot folkgrupp, så dem skriver jag inte ut, men oj vad jag tänkte dem.

Men väluppfostrad som jag är så höll jag tyst. Tur att bloggen finns.

4 svar to “Bitch”

  1. Hockeysmurf Says:

    *asg* Du är för härlig! 😆

  2. kattlådan Says:

    En väluppfostrad bitch alltså? Bitmärken i kinderna?

  3. Barbro Binda Says:

    Varför inte döpa om bloggen till VENTILEN? 🙂

  4. Tisalen Says:

    din start blev mindre bra men min strat av torsdagen började med ett leende efter din härlliga beskrivning

Kommentera

