Ömsesidighet

Jag och morgonens chaufför har åkt tillsammans många gånger. Det är inte bra och det blir inte bättre. Jag är helt övertygad om att han är förståndshandikappad och jag skämtar inte. Att döma efter hur han behandlar mig tror han likadant om mig. Nu ska jag bara smälta en föreläsning om indoeuropeiska språk. Tack så jävla mycket. Tack för att du körde fel. Tack för att du konsekvent ligger 20 km under hastighetsgränsen. Tack för att du körde 3 mil på 1 h 20 min. Tack.

6 svar to “Ömsesidighet”

  1. Petra Says:

    Vilket stolpskott!

  2. Hockeysmurf Says:

    Kan du inte få välja chaffis?! Den där verkar ju vara felmonterad…

  3. Fisken Says:

    Karma? 😉

  4. Ingmarie Says:

    OJ DÅ!
    Berätta mer…..

    Kramen från Västabäck

  5. kattlådan Says:

    Åh jobbigt.

  6. Osloskånskan Says:

    En feit smäll i nacken?

Kommentera

