Brist

Jag är en vuxen kvinna med stort behov av flams och trams. Asgarv och fnitter, ordlekar och galenskaper – det är mina vitaminer. På sistone har det varit lite glest mellan tillfällena då man kan löjla sig. Typiskt obra.

5 svar to “Brist”

  1. Hockeysmurf Says:

    Typiskt obra ja, du får se till att få en extra stor dos när nästa tillfälle ges 🙂

  2. finnpajsaren Says:

    Men verkligen obra.
    Har varit samma stiltje här. 😦

  3. Fisken Says:

    Jag är i min egen trams-kokong. Funkar urbra! Jag skrattar hjärtligt åt alla mina tokiga infall och ler lite överseende åt alla idiotiska kommentarer.
    Jag är mitt bästa bollplank och min bästaste vän.

  4. kattlådan Says:

    Jag har en som retas med mig på dagarna – I like! 😉

  5. APAN SATT I GRANEN | Gillar du skor? Då är vi två! Says:

    Jag förstår precis vad du menar. Jag älskar att tramsa, men tyvärr finns det bara ett par människor i min omgivning som jag totalt går upp i tramset med. Men när vi väl ses blir det livat på Södermalm, det kan jag lova.

Kommentera

