Hälsningar från Gulag

Jag har ett så fantastiskt skojigt blogginlägg på gång men Stalin aka maken förbjuder mig att skriva det. Så nu vet ni hur jag har det.

9 svar to “Hälsningar från Gulag”

  1. Hockeysmurf Says:

    Hmm, jag har nästan lika samma, fast det är mitt minne som är min Stalin. Kommer fan inte ihåg nånting av det där underfundiga jag skulle skriva. Surt sa räven…
    Du har mina fulla sympatier! 🙂

  2. Petra Says:

    Jag tycker att det vore läge för en revolution.

  3. Barbro Binda Says:

    Tjyvskriv!!!

  4. Elsa Says:

    Näää, inte får maken censurera bloggen!!! Tack för en bra blogg, förresten. :o)

  5. Fisken Says:

    Lägg av? Skall vi tro på att han har någon som helst kraft att förbjuda dig att göra något? *Fnys*

  6. Donken Says:

    Hälsa Stalin från Eva Braun. Han har säkert rätt! 😉

  7. Huskatt Says:

    Det går inte att fuska sig runt reglerna? 🙂

  8. Kattlådan Says:

    Ha ha det var det fräckaste! 😉

  9. frunatmaken Says:

    Tufft!

Kommentera

