Sabotage

Jag är ingen godisråtta men i helgen har det slunkit ned vitt bröd, öl med brudarna i fredags och en halv chokladkaka. Känner mig kolhydratsvullen och sockerstinn. Med matlåda och goda föresatser åkte jag till kontoret. För första gången någonsin har någon ställt en skål blandat smågodis i köket.

4 svar to “Sabotage”

  1. Lix matte Says:

    Det är ett tecken från godisgudarna – ”Ääääät meeeera goooodiiiis” 😛

  2. Fisken Says:

    HA HA HA HA!!!

  3. Barbro Binda Says:

    Troligen någon som kommit på samma tankar som du och ville bli av med eländet, så RÖR INTE! Du blir bara arg på dig.

  4. Tisalen Says:

    Förrädare!

    Och själv hamnade jag på ett möte planerat till 1,5 timme som drog över till 3 h och där just då in på tredje timmen kunde jag inte längre motstå bullfatet

Kommentera

