Helt enkelt hårresande

Jag har ju klippt av mitt långa hår, klippt ur, slätat till det med vax, bla bla. I morse när jag vaknade noterade jag att håret stod på ända minst sagt. Jag borstade och vaxade. I taxin till jobbet fick jag kämpa lite med håret för att kunna se min rolige chaufför, men jag är van. En blick i spegeln på jobbet gav till och med mig skrämselhicka. Håret står åt alla kanter! Om jag har haft en bena är den förlorad i urskogen på toppen av Mount Ulle. Nu har jag gjort lite åtgärder, men ett tag var jag faktiskt sugen på att lägga ut en bild på det naturliga vindrufset. Det var imponerande!

9 svar to “Helt enkelt hårresande”

  1. Lix matte Says:

    Men äsch vad synd att du tappade sugen att lägga ut en bild! 😛
    Fast jag kan nästan se det framför mig ändå, din beskrivning var underbar! 😀

  2. Daniel Says:

    Åh ser framför mej dein vaxande frilla!
    VILL se bild!!!

  3. fisken Says:

    hha ha! BILD! Ordna frillan så det ser ut som du rullar skitsnabbt annars. *note to self: bra sätt att lura chefen*

  4. Petra Says:

    Haha bild!!

  5. Tisalen Says:

    meh….jag ville ju se!

  6. Heffler Says:

    Jag instämmer i kören! Pics or it didn’t happen. 😉

    Känner f ö igen det där med hår som lever ett eget liv. Mitt svinto kan verkligen se ut som New Orleans efter Katrina när jag vaknar. :S

  7. Kattlådan Says:

    Avis på den som behöver unna ut håret…

    🙂

  8. Kattlådan Says:

    tunna ut – ska det givetvis stå. Fort och fel my second name…

  9. Huskatt Says:

    En bild hade varit roligt, men jag räknar iskallt med att hitta en på något annat ställe 😉

Kommentera

