Äsch den här gamla trasan

Jag har en kraftig tendens att underdriva. Förutom då jag druckit för mycket vin, då kan det slå över åt andra hållet. Men i morse frågade chauffören om vi skulle till en skola och utan att rodna svarade jag: Nej, det är ett företag jag äger. Nu är jag delägare, men varför hålla på med semantik en onsdagsmorgon? Och varför får jag inte skryta lite utan att tänka att jag är en dålig och lögnaktig människa. För sanningen är ju att jag är grymt stolt över vårt produktionsbolag och över mina kollegor. Och kaaaaanske lite över mig själv.

4 svar to “Äsch den här gamla trasan”

  1. Petra Says:

    Klart som tusan att du ska vara stolt över dig själv!

  2. Fisken Says:

    Jag har inte vågat säga så än. Jag är också delägare. Jag äger lite knappt 1% av aktierna…

  3. Huskatt Says:

    Skryt på !

  4. Heffler Says:

    Bra där! Fortsätt så. Du SKA vara stolt över dig själv.

Kommentera

