Söderspaning

Nyss gick det förbi en ung tjej i snygg skinnjacka. ”Intressant hår”, tänkte jag. Det var en vinröd sjal.

3 svar to “Söderspaning”

  1. Lix matte Says:

    Haha! Åh vad skönt att läsa att det inte bara är jag som har ögon som ser i syne.
    Jag åkte bil med mamma och vid ett rödlyse utropade jag glatt ”Ahmen åååh vilken söt liten hund!”
    Mamma frågade vad jag såg för nån hund i bilen framför… Jag tittade igen och pekade på den lilla lilla trasselhunden varpå mamsen brast ut i ett gapskratt…. Det var en av passagerarna bak i bilen som hade ordnat en sorts sno-ihop-trassel-frisyr av sitt lockiga hår, mitt uppe på skallen… oups!

  2. Petra Says:

    Äsch, jag som trodde du spanade runt på söder i hopp om att få se mig 😉

Kommentera

