Att blanda ihop

Nackdelen med att bli äldre är att man kan råka bli smartare. Nu för tiden vet jag att när jag går igång och oroar mig extra för barnen, så har jag blandat ihop dem med mig själv. Jag projicerar, på rent latin. Ibland har jag dock lika mycket nytta av den insikten, som en skallig har av en locktång.

2 svar to “Att blanda ihop”

  1. fisken Says:

    är proijicera verkligen latin, och går det att göra något åt det? Hälsningar ”det måste gå!”

  2. ullebengtsson Says:

    Ja, projicera är latin och jaså, du har vandrat den stigen. Så vitt jag förstår går det inte att åtgärda, men kommer du på något så för guds skull tala om hur man tar sig ur detta träsk.

Kommentera

