Ulle deppar sig

Jag tycker faktiskt att jag köper kläder ibland. Men jag ska ut med företaget på torsdag och det verkar som om jag får gå i BH och trosor, för garderoben är tom och kroppen oformlig. Och benen vita, nästan blå. Och magen degig. Fanken, jag önskar att jag var mognare än så här. Bortsett från att jag är helt anskrämlig så ska det bli tokkul att träffa alla vackra, intelligenta kollegor. Men måste de verkligen vara så vackra?

2 svar to “Ulle deppar sig”

  1. Heffler Says:

    Jag är helt övertygad om att du kommer att göra succé. För oavsett vad du har för tankar om utsidan just nu, så vet jag att du är en fin människa. Och om jag kan få dig att tro på det så kommer det även att synas på utsidan. Så det så.

  2. Huskatt Says:

    Hm..du är så sträng mot dig själv. Elak…helt i onödan!
    Inget tjafs, jag VET hur du ser ut och du är en riktig pingla!

Kommentera

