Hjälplös

Mina barn (särskilt sonen) överfaller mig och gosar med mina kinder samtidigt som de med ”vuxen-pratar-med baby-röst” säger ”Vem har mjuka bäbiskinder?” Ett par hundra gånger varje dag gör de det. Jag är hjälplös av skratt.

6 svar to “Hjälplös”

  1. Fisken Says:

    Ha ha ha ha! Påminner om en gång när min mamma stod framför mig och sa ”du fast du är femton år så skall du inte tro att du kan göra som du vill!” …så jag lyfte ut henne på farstukvisten och låste dörren.
    Hon skrattade i 20 minuter!

  2. Petra Says:

    Hahaha underbart ju!

  3. Barbro Binda Says:

    Skulle vara därför då… men nää, jag blir hellre gnuggad av mjuka kattnosar på mina sladdriga kindpåsar.

  4. Lix matte Says:

    *asg* Vilka underbara ungar du har! 😆

  5. Huskatt Says:

    hahahahaha, gulligt !

  6. Heffler Says:

    Sånt här blir jag glad av. 🙂

Kommentera

