I träsket

Jag hinner inte. Ett projekt som måste vara klart kommer inte att vara det. Men jag ska ta mig tusan försöka. Vi ses.

8 svar to “I träsket”

  1. Petra Says:

    Go Ulle, go Ulle! Jag kan agera din personliga hejarklack, kasta med pompoms, göra lite gymnastiska övningar och sånt!

  2. Lix matte Says:

    Glöm för tusan inte att andas emellanåt också. Jag har märkt att man får käckt bakvända bokstavskombinationer i pannan om man glömmer det. Sen får man lite ont i skallen också, efter att man inspekterat tangentbordet menar jag…

  3. Fisken Says:

    Been there, done th….ehh måste springa! BYE!

  4. Ingmarie Says:

    Vad i herrans namn syssla du med????
    Nu blev jag riktigt nyfiken…

    Ha det!

  5. Barbro Binda Says:

    Jag har massor av projekt som ALDRIG blir klara! Fixar du ditt så berätta hur. 🙂

  6. Kanadicken Says:

    Been there, done that, had the pasta.

Kommentera

