Dröm

Jag tror jag går upp lite väl mycket i bloggar. Petra har inte bloggat på flera dagar och jag blir…orolig. I natt drömde jag att en kompis till henne ringde mig och sa att allt var bra. Igår drömde jag att jag anlade en mordbrand. Fast det kanske inte hör ihop.

4 svar to “Dröm”

  1. Lix matte Says:

    Du kanske tuttat eld på Petras hus i drömmen och var lite orolig för att du glömt säga till henne innan att du skulle göra det? 😛

  2. Fisken Says:

    Ha ha ha! Man blir lite skadad ju!

  3. Huskatt Says:

    mmm, man började undra vart hon tagit vägen 🙂

Kommentera

