Fix

Åh, jag är nyklippt och plattångad. I håret har jag en gegga som jag tror hette punk girl och den luktar toppen om jag kan lita på min röda, blanka näsa. Jag kommer ALDRIG att plattånga håret själv. Nu är jag korthårig och det tog ändå en kvart för ett proffs. För mig skulle det ta en vecka. Vi pratade slingor, färg, produkter. Jag älskar produkter! Föga anar hon att jag är världens slöaste fixare, eller jo det anar hon nog, för när jag satte mig i stolen fick hon på riktigt inte kammen igen risbusken som tronade högst upp på huvudet. En tapper frisörska med dragning åt självbedrägeri, I like, henne träffar jag nog igen.

Ett svar to “Fix”

  1. frunatmaken Says:

    Den som ska klippa mig behöver inse att jag vill ha en frisyr man kan fixa med men som man inte behöver göra något åt.

Kommentera

